۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85612210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد با ساقی‌های مواد مخدر در اصفهان تشدید می‌شود

اصفهان-ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشدید طرح‌های مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر بویژه شناسایی و دستگیری ساقی‌ها(توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر) در سطح پارک‌ها و اماکن عمومی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار حمید علینقیان‌پور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بتازگی در یکی از پارک‌های مرکز شهر اصفهان۲۵۰ نفر که بیشتر آنها ساقی یا توزیع کننده مواد بودند، دستگیر شدند.

برخورد با ساقی‌های مواد مخدر در اصفهان تشدید می‌شود
سردار علینقیان پور در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر راهکارهای پلیس برای برخورد با استعمال ماده مخدر گل در بوستان‌ها گفت: علاوه بر پلیس که موظف به عمل به وظیفه ذاتی خود در مبارزه با مواد مخدر است خانواده‌ها نیز باید روی عملکرد فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته باشند.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت دامنه اقدامات نظارتی در حوزه مواد روانگردان گفت: کارشناسان پلیس در سال تحصیلی گذشته کلاس‌های آموزشی و پیشگیرانه در مدارس برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان برگزار کردند.
سردار علینقیان‌پور افزود: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد و برخورد با فروشندگان مواد مخدر هفت درصد افزایش یافته است.

طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در دستور کار پلیس اصفهان
رییس پلیس استان اصفهان همچنین با اشاره به اجرای طرح سراسری برخورد و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز گفت: این مهم طبق قانون با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: روزانه تعداد قابل توجهی از اتباع بیگانه غیرمجاز در استان جمع‌آوری و به ماموران مستقر در مرز برای بازگشت به کشورشان تحویل داده می شوند.
سردار علینقیان پور افزود: یکی از پیشنهادهای ما به مسوولان کشور این است که هزینه حضور اتباع بیگانه در ایران افزایش یابد.

ایجاد امنیت پایدار، هدف ویژه پلیس اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین با اشاره به آغاز «هفته نیروی انتظامی» از ۱۳ تا ۲۰ مهر با عنوان «پلیس هوشمند؛ مردم قانونمدار» گفت: پلیس بدنبال ایجاد امنیت پایدار و ثابت برای شهروندان است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون و شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر تمام شوون زندگی مردم، بکارگیری پلیس الکترونیک فارغ از روش‌های سنتی، امری اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود.
سردار علینقیان‌پور افزود: وجود پلیس هوشمند منوط به وجود شهروندان هوشمند است و مهمترین مساله در این راستا، رعایت و اعتماد به قانون و قانونمداری همگانی و فراگیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha