حملات پهپادی و موشکی شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- حزب‌الله لبنان با صدور چند بیانیه از حملات موشکی و پهپادی گسترده خود به شهرک‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات این رژیم به لبنان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله در بیانیه نخست خود اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت ان و در واکنش به جنایت رژیم‌صهیونیستی در حمله به بیروت، شهر اشغالی صفد را با موشک هدف قرار دادند.

حزب‌الله در بیانیه دوم خود اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در دفاع از لبنان و در واکنش به جنایت رژیم‌صهیونیستی در حمله به بیروت، شهرک روش بینا را با رگبار موشکی هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب الله همچنین در عملیاتی دیگر در واکنش به جنایت رژیم‌صهیونیستی در حمله به بیروت، گروهی از نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی را هنگام ورود به پایگاه رامیا با حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند، شماری از آنها را به هلاکت رسانده و یا مجروح کردند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین گزارش داد: مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان پایگاه اسرائیلی الیاتکیم در شمال فلسطین اشغالی را با اسکادرانی از پهپاد هدف حمله دقیق قرار دادند.

حزب الله در عملیاتی دیگر از هدف قرار دادن پایگاه السماقه با حملات توپخانه‌ای خبر داد هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.

حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی روز شنبه و امروز نیز ادامه یافت.

در پی این حملات، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

صبح امروز و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، «کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در واکنش به ترور سید حسن نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha