۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85612399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش اندیمشک در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله

۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
کد خبر: 85612399
خروش اندیمشک در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله

دزفول – ایرنا - اجتماع مردم اندیمشک در محکومیت ترور مجاهد نستوه، رهبر شجاع سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه اندیمشک در این اجتماع که عصر یکشنبه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید نصرالله سیدی پاک از سلاله پیامبر اکرم (ص)، مبارزی نستوه، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، عالمی شجاع و پرچم‌دار جبهه مقاومت بود.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی با بیان اینکه شهید نصرالله بعد از سال‌ها مجاهدت در راه خدا به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید افزود: جبهه استکبار رژیم صهیونیستی را تا بن دندان مسلح کرده و تشنه خون مسلمانان و جبهه مقاومت است.

وی گفت: امروز جهان اسلام و منطقه در پیچ تاریخی مهم و سرنوشت سازی قرار دارد که برای رهایی از این غده سرطانی باید تصمیم لازم اتخاد شود.

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: کشورهای عربی باید غیرت و هوشمندی به خرج دهند تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی رقم بخورد.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه مرگ در راه خدا هراس ندارد، افزود: مسیر سرخ شهادت راهی است که اولیای الهی به ما یاد داده‌اند و شهید سید حسن نصرالله و شهدای اسلام هم این مسیر را پیمودند.

وی با بیان اینکه باید در راه جهاد و مبارزه با ظلم برای کرامت و شرافت گام برداشت تاکید کرد: این ترورها و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتن کودکان و مردم بی‌گناه، شکست و استیصال این رژیم سفاک را نشان می‌دهد.

خروش اندیمشک در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله

به گزارش ایرنا، مردم اندیمشک در این تجمع با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» ضمن اعلام انزجار از رژیم تروریست صهیونیستی و حامی جنایتکارش آمریکا بر پاسخ قاطع به جنایت اخیر این رژیم غاصب تاکید کردند.

اجتماع کنندگان اندیمشک با سردادن شعار «هیهات من الذله»، «نتانیاهو مرگت باد، ننگت باد» و «جمهوری اسلامی دشمن صهیونیسم است» خشم و انزجار خود را از رژیم جنایتکار اسراییل سر دادند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha