بارش ۱۵۰ میلی‌متر باران در استان تهران

تهران بزرگ - ایرنا - براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از روز جمعه ۶ تا یکشنبه هشتم مهرماه سال جاری ۱۵۰ میلی‌متر بارش باران در این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، بارش باران از جمعه شب در مناطق مختلف استان تهران آغاز شد و تا بامداد یکشنبه شاهد بارش باران در مناطق مختلف شهرها و برف در ارتفاعات استان بودیم.

طبق بررسی‌های و ارزیابی‌های انجام شده️ میزان بارش ثبت شده ایستگاه‌های مختلف استان و شهر تهران نشان می‌دهد که باران در برخی مناطق رکورد مناسبی داشته است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در منطقه ️چیتگر ۲۳.۸ میلی‌متر، شمیران ۲۱.۶ میلی‌متر، لواسان ۲۰.۲ میلی‌متر، شهریار ۱۹.۳ میلی‌متر و تهران ۱۶.۸ میلی‌متر بارش باران در این بازه زمانی ثبت شده است.

طبق بررسی‌های انجام شده همچنین در مناطق آبعلی ۱۳.۵ میلی‌متر، فیروزکوه ۱۲.۲ میلی‌متر، آبسرد ۱۱.۸ میلی‌متر، سربندان ۸.۸ میلی‌متر، رباط کریم ۳.۲ میلی‌متر و ورامین ۱.۳ میلی‌متر باران باریده است.

بارش ۱۵۰ میلی‌متر باران در استان تهران

بیشترین بارش‌ها در کدام ایستگاه بود

براساس اطلاعات موجود ایستگاه چیتگر با ۲۳.۸ میلی‌متر بیشترین و ایستگاه ورامین با ۱.۳ میلی‌متر کمترین میزان بارش در این مدت را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس پیش‌بینی‌ها و آمارهای موجود اداره کل هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته تا امروز یکشنبه هشتم مهرماه تهرانی‌ها روز سردی را تجربه کردند زیرا علاوه بر بارش باران در مناطق مختلف در ارتفاعات توچال نیز ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متر برف باردیده است. می‌توانید ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، همچنین روز یکشنبه در مناطق شمالی رشد ابر و بارش‌های رگباری را در مناطق مختلف استان بویژه پایتخت شاهد بودیم.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین در ارتفاعات تهران همچون توچال بارش برف با شدت ادامه داشت و همین موضوع منجر به سرد شدن هوای تهران از شب گذشته تاکنون شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha