شهادت سید حسن نصرالله عامل تقویت جبهه مقاومت است

زاهدان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شهید سید حسن نصرالله یک شخصیت مجاهد بود، این شهادت سبب می‌شود که جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل به پیروزی‌های بیشتر دست پیدا کند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سیدحسن نصرالله که در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد، بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله یک شخصیت مجاهد بود و اگر به درجه شهادت نائل نمی شد و با مرگ طبیعی از دنیا می‌رفت در شأن و مقام او نبود و با شهادت مزد زحمات خود را دریافت کرد چرا که شهادت یک معامله با خداوند متعال است.

وی افزود: برای محافظت از شهید همواره نکات امنیتی را رعایت می‌کردند اما جریان نفوذ سبب رسیدن اطلاعات به دست دشمن شده و رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن ایشان عده زیاد دیگری را هم به شهادت رساند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: شهید مقاومت زندگی راحتی نداشت و پیوسته در شرایط امنیتی به سر می‌برد، به حال این شهید قبطه می‌خوریم که چنین عمر با برکت و تاثیر گذاری داشت و باید به چنین زندگی پر برکتی قبطه خورد.

وی گفت: شهید سیدحسن نصرالله در دوران نوجوانی در نجف تحصیل می کرد و وقتی از نجف بر می گردد از حضرت امام خمینی (ره) وکالت شرعی دریافت می‌کند و مشخص نیست که حضرت امام با آن‌نگاه نافذ در این طلبه نوجوان لبنانی چیزی دیده بود که به او وکالت شرعی داد و این آغاز یک زندگی سر تا سر مبارزه، جهاد و حماسه بود و با رعایت موازین اخلاقی، شرعی و دقت ها و ظرافت ها یک‌انسان‌ غیور، مهربان‌، متواضع و اخلاقی تربیت می‌شود که نه‌ تنها حزب الله لبنان بلکه‌ جبهه مقاومت را خط داد و تقویت کرد.

آیت الله محامی به بیان روحیات و نکات اخلاقی برگرفته از شخصیت شهید سید حسن نصرالله پرداخت و افزود: امیدواریم این شهادت سبب شود که جبهه مقاومت قوی تر از قبل به پیروزی‌های بیشتر دست پیدا کند و خداوند متعال به ما هم توفیق ادامه راه این عزیزان را عنایت کند تا بتوانیم در این مسیر با تمام وجود تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha