افزایش سه برابری آب شهرک صنعتی ایوانکی با انتقال ۱.۵ میلیون متر مکعب پساب شهری

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان از تفاهم برای انتقال یک‌ونیم میلیون مترمکعب آب به شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد و گفت: ظرفیت آب این شهرک صنعتی با انعقاد قرارداد برای اجرای تفاهم‌نامه به سه برابر افزایش می‌یابد.

محمدرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از گره‌گشایی برای تامین آب شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار در غرب استان سمنان خبر داد و افزود: در این راستا تفاهم یک و نیم میلیون مترمکعبی معادل ١٠٠ لیتر بر ثانیه تامین آب شهرک صنعتی ایوانکی از محل پساب شهری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این تفاهم‌نامه بخش اعظمی از مشکلات کم‌آبی واحدهای تولیدی را رفع می‌کند، تاکید کرد: ظرفیت آبی شهرک صنعتی ایوانکی با این اقدام سه برابر افزایش می‌یابد.

افزایش سه برابری آب شهرک صنعتی ایوانکی با انتقال ۱.۵ میلیون متر مکعب پساب شهری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: جزییات بیشتر این اقدام بزرگ در یک ماه آینده با انعقاد قرارداد و تفاهم نهایی اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و دارای ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده است.

یکهزار و ۲۰۰ هکتار زمین در دولت سیزدهم به اراضی شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد و اکنون در تمام شهرستان‌های بزرگ و نواحی صنعتی این استان زمین آماده واگذاری مهیا است. زمین در شهرک‌های بزرگ صنعتی استان آماده واگذاری وجود دارد و از لحاظ زیرساختی امکانات فراهم شده و مشکلی وجود ندارد.

برای ارتقای امکانات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان اقدام‌های ارزشمندی به همت دولت سیزدهم با راهبرد شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع کمبود در دستور کار قرار گرفت که گام بلندی در رونق اقتصادی و اشتغال‌آفرینی در این استان صنعتی به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha