استاندار: توسعه فرهنگ قرآنی در لرستان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: توسعه فرهنگ قرآنی در استان به ویژه میان دستگاه های اجرایی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز دوشنبه به مناسبت هفته وقف در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: اوقاف باید با همکاری شورای قرآنی استان برنامه پیشنهادی را برای این موضوع ارائه دهد تا پیگیری های لازم انجام شود.

وی همچنین اضافه کرد: فهرست اختلافات این سازمان با سایر دستگاه های اجرایی طی همکاری با اداره کل بازرسی استانداری مشخص تا در روند پیگیری و رفع آنها تسریع شود.

وی افزود: میزان درآمدهای اوقاف و امور خیریه استان با هزینه های آن بازخوانی ندارد بنابراین رئیس سازمان اوقاف کشور باید در این مورد حمایت های لازم را انجام دهد و نه تنها هزینه های اوقاف استان را تامین کند بلکه برای افزایش درآمدها نیز پیگیری لازم را صورت دهد.

استاندار لرستان در مورد رفع مشکلات زمین وقفی خیابان انقلاب خرم آباد موسوم به مسجد آیت الله کمالوند، ابراز کرد: سازمان اوقاف استان در مورد روند ساخت این زمین طرح لازم را ارائه دهد و استانداری نیز پیگیری خواهد کرد.

شفقت با اشاره به اینکه سازمان اوقاف می تواند در توسعه، تولید و اشتغال بسیار موثر باشد ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی در همه دستگاه های اجرایی ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha