امام جمعه اصفهان: تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه شهید نصرالله را  ادامه می‌دهند

اصفهان- ایرنا- نمـایـنـده ولی فـقـیـه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: تربیت‌شدگان مکتب مقاومت راه شهید سیدحسن نصرالله را پرقدرت ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، در پیام آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی نژاد که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: خبر شهادت سیدمقاومت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت بدست رژیم سفاک صهیونیستی ضایعه‌ای دردناک است؛ چرا که وی نماد پایداری، شجاعت و ایستادگی بود.
در ادامه این پیام آمده است: ایشان در مبارزه دشمنان اسلام و بشریت، پیشقدم بود و نقش مهمی در تقویت جبهه‌های مقاومت ایفا کرد و بی‌تردید به مدد الهی تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پرقدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.
امام جمعه اصفهان در پیام خود، این ضایعه جانسوز را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی، مردم مقاوم و فهیم لبنان و ایران و همه اجزا و ارکان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض گفته و اظهار اطمینان کرده است که بی‌تردید خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از لوث وجود جنایتکاران صهیونیست خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهر به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در ضاحیه بیروت را بشدت و بصورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال بر عهده داشتن مسوولیت دبیرکلی حزب‌الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.



اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha