۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85612794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی قزوین آسفالت ندارد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۷۵۰ کیلومتر از راه‌های روستاهای استان با بیش از ۲۰ خانوار آسفالت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد حق لطفی روز دوشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان قزوین، اظهار کرد: ۸۵۰ کیلومتر به دلیل عبور بارهای بیش از حد مجاز توسط خودروهای معادن و همچنین عمر بالای رویه یخبندان تخریب شده‌اند.

وی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی این ۲ گروه از راه‌ها نیازمند ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است، تصریح کرد: پنج هزار کیلومتر راه روستایی در استان قزوین وجود دارد که طی سال جاری ۷۵ کیلومتر از این راه‌های روستایی و فرعی احداث شده و دارای روکش آسفالت هستند.

حق‌لطفی به ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال جاری پرداخت و یادآور شد: حمل بیش از ۶ میلیون تن کالا و جابه‌جایی یک میلیون و ۱۳هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از دیگر اقدامات این اداره کل است.

به گفته این مسوول، در ایام اربعین نیز با تلاش ناوگان حمل و نقل عمومی این استان بیش از ۲۱ هزار زائر عتبات عالیات در مسیر رفت و برگشت قزوین - مهران جابه‌جا شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha