سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه: هیچ‌گونه استعفایی در کار نبوده است

کرمانشاه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به شایعاتی که در مورد استعفای وی در فضای مجازی مطرح شده است گفت: هیچ‌گونه استعفایی در کار نبوده است.

به گزارش ایرنا، علی نظرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برای نتیجه‌گیری و موفقیت تیم با هیچ احدی تعارف ندارم افزود: من اگر خواسته هایم در یک تیم انجام نشود ادامه همکاری نخواهم داد، در تیم بعثت خدا رو شکر تاکنون با وجود اینکه هیچ مبلغی بابت قراردادم نگرفته ام ولی هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی ادامه داد: در یک خانواده ممکن است مشکلاتی پیش بیاید ولی مهم آن است که آن مشکل با تعامل حل شود، اما متاسفانه از آنجایی که فوتبال یک ورزش پرحاشیه است، ممکن است انعکاس بعضی اخبار، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته باشد.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه با مدیرعامل باشگاه و گروه مدیریتی او هیچگونه مشکل خاصی نداشتیم و نخواهیم داشت اضافه کرد: استعفاء باید به شکل کتبی به مدیرعامل یا مالک باشگاه ارائه شود ولی اساسا چنین چیزی نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه ادامه داد: برخی‌ها فکر کرده بودند که می‌خواهم به تیم شهرم داماش گیلان بروم، در حالی که من در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم‌های داماش گیلان و بعثت کرمانشاه، حتی گلایه‌هایی را نسبت به مالک تیم داماش در فصل قبل مطرح کردم.

وی افزود: فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال قرار بود هدایت تیم بعثت را برعهده بگیرم و حتی ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را نیز گرفته بودم، اما ۷۲ ساعت مانده به آغاز مسابقات با هماهنگی مدیرعامل باشگاه بعثت از این تیم جدا شدم تا به تیم شهرم یعنی داماش در رقابت‌های لیگ دسته اول بروم برای همین امسال به بعثت بدهکارم و باید فصل قبل را برای این تیم جبران کنم.

نظرمحمدی در مورد شرایط تیم بعثت نیز گفت: برای بازی با صنعت نفت آبادان به یکی دو بازیکن جدید نیاز داشتیم، به همین دلیل به دنبال این بودم که از ظرفیت بازیکنانی که از ابتدای فصل در تمرینات تیم ما حضور داشتند استفاده کرده و آنها را جذب کنیم تا مشکلاتمان برطرف شود که مقداری در کارهای اداری جذب آنها تاخیر افتاد، اما در نهایت با حمایت‌های مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم این کار به سرانجام رسید.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه اضافه کرد: محمدرضا مهدوی سالیان گذشته در کنار من بوده، همبازی من بوده و در کادر فنی من نیز حضور داشته، اکنون در حال تعامل با مدیریت باشگاه هستیم تا تصمیم لازم را در خصوص اضافه شدن وی به کادر فنی بگیریم.

نظرمحمدی در خصوص اضافه‌شدن بازیکنان جدید به تیمش نیز گفت: هر چند پنجره نقل و انتقالات بسته شده، اما می‌توانیم بازیکن سهمیه آزاد جذب کنیم، ضمن اینکه با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه، آی دی کارت یک بازیکن جدید یعنی میلاد پورمحسن به عنوان دفاع چپ صادر شده که برای بازی مقابل اسلامشهر در اختیار تیم خواهد بود.

وی شرایط تیم را مناسب عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مراحل آماده سازی تیم را دیرتر آغاز کردیم مشکلاتی از نظر بدنی داریم که با تدبیر کادر فنی این مشکلات در حال برطرف شدن است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران میزبان صنعت نفت آبادان بود که در این دیدار خانگی که سرمربیان هر ۲ تیم نیز به دلیل محرومیت بازی را از روی سکو تماشا می کردند توانست با ۲ گل به پیرزوی رسیده و به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کند.

تیم بعثت هم اکنون با هفت امتیاز از چهار بازی خود پس از فجر سپاسی شیراز در رده دوم جدول لیگ دسته اول کشور قرار دارد.

این تیم پنجشنبه هفته جاری در اسلامشهر به مصاف آریو این شهر خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha