۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85612875
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس قزوین با ۲۳۰ میلیارد ریال تجهیز شدند

قزوین - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، هنرستان و مدارس قزوین با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال تجهیز شدند.

ساسان شهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کاروان تجهیز هنرستان، مدارس فنی و حرفه ای و آزمایشگاه های علوم تجربی به مدارس قزوین راه یافت.

وی تصریح کرد: در قالب طرح تجهیز مدارس، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف تجهیز کارگاه های فنی و حرفه ای و هنرستان های قزوین شده و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تجهیز آزمایشگاه های علوم تجربی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی هزینه شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: در راستای این طرح کارگاه های تمامی هنرستان های قزوین، ۲۷ آزمایشگاه رشته علوم تجربی و ۱۳ آزمایشگاه فیزیک و شیمی و زیست شناسی به وسایل و امکانات روز مجهز شدند.

شهری تصریح کرد: در چند سال اخیر شاهد افزایش ورود دانش آموزان به مقطع متوسطه هستیم که این امر نیازمند برنامه ریزی و نگاه ویژه به این مقطع تحصیلی است.

به گفته این مسوول، در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع متوسطه تحصیل می کنند که این آمار تا ۱۱۲ هزار دانش آموز نیز قابل افزایش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha