۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85613096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس مجلس پاکستان جنایات اسرائیل در لبنان و یمن را محکوم کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس مجلس ملی پاکستان با ابراز تاسف از تجاوزات اخیر نیروهای اشغالگر اسرائیل به بیروت و جان باختن صدها نفر از غیرنظامیان بی‌دفاع، تداوم حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه، لبنان و یمن را محکوم کرد و پاسخ جمعی جامعه جهانی از جمله کشورهای اسلامی را به اقدامات اسرائیل خواستار شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی پارلمان پاکستان، سردار ایاز صادق با صدور بیانیه‌ای جان باختن صدها نفر از شهروندان لبنانی در تجاوزات اسرائیل را به مردم و دولت لبنان تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

وی افزود: همزمان با فاجعه غزه و حملات بی پروای اسرائیل به لبنان، ما تداوم این جنایات علیه مردم فلسطین و یمن را نیز به شدت محکوم کرده و یکصدایی جهان اسلام را برای دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه خواستار هستیم.

رئیس مجلس پاکستان تاکید کرد: تشدید حملات هوایی اسرائیل به لبنان و یمن بیانگر خوی وحشیانه و دیوانگی این رژیم است لذا از جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل متحد می خواهیم برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی واکنش موثر نشان دهند.

وی افزود: رویکرد تهاجمی اسرائیل و جنون آمیز آن تهدیدات علیه صلح و امنیت منطقه‌ای را افزایش داده است و امنیت جهانی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

سردار ایاز صادق با سرزنش سخنرانی تهدید آمیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، هشدار داد که اگر جلوی تجاوزات اسرائیل گرفته نشود شعله های این جنگ به تمام منطقه سرایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان، ترور دبیرکل حزب الله را به شدت محکوم و تاکید کرد: حملات لجام گسیخته [رژیم] اسرائیل حاکی از ماجراجویی‌های فزاینده آن در منطقه و تهدید جدی صلح و امنیت است.

مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سنی نیز دیروز در حمایت از محور مقاومت در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند و جنایت رژیم صهیونیستی و حامیان آن از جمله آمریکا را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha