نماینده مجلس: راه سید مقاومت متوقف نمی‌شود

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترورها و جنایت های کوردلانه رژیم مفلوک صهیونیستی ناشی از اضمحلال درونی آن است، گفت: با این ترورها راه مقاومت به ویژه مسیر پرافتخار شهید سیدحسن نصرالله متوقف نمی شود.

یعقوب رضازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی با همراهی کشورهای غربی به ویژه آمریکای خونخوار، به انجام ترورها و جنایت های بزدلانه دست می زند تا شاید موجودیت خود را حفظ کند.

وی به سکوت مجامع بین المللی در خصوص جنایات رژیم مفلوک صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: مدعیان دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی در برابر ترورها و جنایات این رژیم سکوت اختیار کرده اند و کوچکترین واکنشی از خود نشان نمی دهند.

وی اضافه کرد: باید کشورهای منطقه و ایران اسلامی در این شرایط وارد میدان شده و علیه جنایات این رژیم جعلی شکایت های خود را از اعمال جنایتکارانه این رژیم به دادگاههای جهانی اعلام دارند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی درخصوص تاثیر ترور سید مقاومت بر روند مبارزه جبهه مقاومت اظهارکرد: بدون تردید شهادت سردارانی نظیر اسماعیل هنیه، عماد مغنیه، سید عباس موسوی و سردار مقاومت سید حسن نصرالله در روحیه جبهه مقاومت تاثیری نخواهد گذاشت و آنها برخلاف خیال واهی رژیم مفلوک صهیونیستی برای ادامه راه این شهیدان به ویژه دبیرکل شهید حزب الله لبنان قوی تر از گذشته عمل خواهند کرد.

وی تاکید کرد: عملیات اخیر حزب الله گواه روشنی براین مدعاست به طوری که توانست آسیب های موشکی فراوانی به این رژیم کودک کش وارد کند.

رضازاده گفت: کشورهای مسلمان در چنین شرایطی باید در کنارهم قرار گرفته و به عنوان امت واحده علیه جنایات رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به پاخاسته و به حمایت از جبهه مقاومت بپردازند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha