فرانسه از رژیم صهیونیستی خواست که از تهاجم زمینی به لبنان خودداری کند

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه فرانسه عصر امروز (دوشنبه) در حالی که بار دیگر از رژیم صهیونیستی خواست به تهاجم زمینی به لبنان اقدام نکند، اعلام کرد که فرانسه حمایت خود را از ارتش لبنان افزایش خواهد داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، «ژان نوئل باروت» هنگام بازدید از لبنان به خبرنگاران گفت: از اسرائیل می‌خواهم که از هرگونه تهاجم زمینی خودداری و آتش را متوقف کند.

وزیر امور خارجه فرانسه ادامه داد: از حزب الله نیز می‌خواهم که همین کار را انجام دهد و از هرگونه اقدامی که منجبر به بی ثباتی منطقه شود، خودداری کند.

وی پیش از این نیز در بیانیه‌ای با تاکید بر مخالفت پاریس با هرگونه عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در لبنان، خواستار توقف فوری حملات تل‌آویو علیه این کشور شد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا، از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه مناطق مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد، آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید و تاکید کرد که به جهاد برای مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و مردم شریف آن ادامه خواهد داد.

کشورهای غربی که تاکنون به این جنایت هولناک واکنش نشان داده‌اند بدون محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، به دعوت برای خویشتن‌داری و کاهش تنش‌ها اکتفا کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha