عضو پارلمان لبنان: مقاومت در مقابل اسرائیل ادامه دارد

تهران – ایرنا – یک عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد: مقاومت، همچنان پایدار است و در میدان نبرد با دشمنان نشان خواهیم داد که آنها چگونه از رویارویی با نیروهای مجاهد مقاومت فرار خواهند کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از المیادین، «حسن فضل الله» در این باره گفت: رویارویی با دشمن صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و همپیمانان غربی‌اش ادامه دارد و ما از اراده کافی برای نشان دادن آن در میدان برخوردار هستیم.

فضل الله تاکید کرد: مقاومت ما در سراسر مرزهای جنوبی از ناقوره در ساحل مدیترانه تا شبعا در مرز با سوریه در حال جنگیدن است.

این نماینده پارلمان لبنان درباره تهدید رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز حمله زمینی به این کشور گفت: ما وقتی در میدان نبرد با دشمنان روبرو شدیم نشان خواهیم داد که آنها چگونه از رویارویی با نیروهای مجاهد مقاومت فرار خواهند کرد.

این عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد: روحیه ما عالی است و در شرایط کنونی، فقط پایداری لازم است.

در حالی که رژیم صهیونیستی لبنان را به حمله زمینی تهدید می‌کند تحلیلگران و کارشناسان این رژیم تاکید دارند که ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، مشکلات این رژیم را در شمال حل نخواهد کرد و تهدید موشکی حزب الله و حملات مقاومت به عمق سرزمین های اشغالی همچنان پابرجاست.

کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست ضمن هشدار درباره حمله زمینی به لبنان، از تلفات و خسارات سنگینی خبر دادند که ارتش این رژیم در صورت این حمله متحمل خواهد شد.

این تحلیلگران و کارشناسان همچنین به توان حزب الله در هدف قرار دادن سراسر سرزمین های اشغالی و حملات سنگین به شهرک های شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند و درباره قطع برق و آب هشدار دادند.

«الوف بن» سردبیر روزنامه «هاآرتص» درباره هرگونه تحرک زمینی در جبهه لبنان هشدار داد و آن را به مثابه تبدیل شدن لبنان به غزه شماره ۲ قلمداد کرد.

«آلون بن دیوید» تحلیلگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که درگیری ارتش این رژیم در شمال جز با توافق طرفین متوقف نخواهد شد و اسرائیل توان نابودی قدرت نظامی حزب الله به شکل کامل را ندارد، همانطور که نتوانست حماس را در نوار غزه نابود کند.

این تحللیگر صهیونیست در عین حال اذعان کرد که این حمله تاثیری در توان آتش حزب الله و حملات آن به شمال نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تاکنون هزاران شهید و زخمی برجای گذاشته است.

در پی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

در همین راستا، «کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در واکنش به ترور سید حسن نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha