۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبر: 85613498
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نوری:  استقلال به شوک نیاز دارد / نکونام حرف گوش نکرد

تهران-ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال به شوک نیاز دارد تا از این بن‌بستی که دچار آن شده است، رهایی پیدا کند.

به گزارش ایرنا، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست دو بر صفر آبی‌پوشان مقابل السد قطر، اظهار داشت: السد تیم تراز اولی نبود اما استقلال اینقدر بد بود و ضعیف بازی کرد که هیچ جایی برای دفاع نگذاشته بود!این چه فوتبالی بود که استقلال بازی کرد؟

وی افزود: من تا به حال اینقدر استقلال را ضعیف ندیده بودم؛ اشتباهات فردی در بین بازیکنان بیداد می‌کرد و به عبارت ساده‌تر می‌توانم بگویم سریال اشتباهات استقلال فاجعه‌آور بود. نه برای دفاع برنامه‌ای داشتیم و نه برای زدن گل راهکاری را در نظر گرفته بودیم. در کل استقلال خیلی ضعیف بود.

نوری: اسقلال به شوک نیاز دارد / نکونام حرف گوش نکرد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ادامه حضور جواد نکونام به ضرر استقلال و خودش است. استقلال به شوک نیاز دارد تا از این بن‌بستی که دچار آن شده است، رهایی پیدا کند. من به عنوان یک پیشکسوت استقلال زمانی که باید حمایت می‌کردم، حمایت کردم اما دیگر جای دفاع باقی نمانده است.

نوری تصریح کرد: متأسفانه برنامه‌ای برای بازی نداشتیم؛ السد قطر استقلال را آنالیز کرده بود و به خوبی می‌دانست تیم ما دنبال سانتر کردن در این مسابقه است. آنها کناره‌ها را به راحتی بستند و استقلال هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

نوری: اسقلال به شوک نیاز دارد / نکونام حرف گوش نکرد

وی تاکید کرد: نکونام باید نیمکت خود را تقویت می‌کرد اما این کار را انجام نداد؟ او باید در کنار مربیان ایرانی از یکی دو مربی خارجی خوب در کنار خودش استفاده می‌کرد تا بتوانند به وی کمک کنند اما این اتفاق رخ نداد.

بازیکن اسبق استقلال اعلام کرد: استقلال باید سه چهار گل دریافت می‌کرد و خیلی خوش شانس بود که بازی با نتیجه دو بر صفر به سود السد قطر به پایان رسید. اگر موقعیت‌های السد تبدیل به گل می‌شد، یکی از شکست‌های سنگین استقلال در سال‌های اخیر ثبت می‌شد.

نوری در پایان گفت: اگر قرار است مربی خارجی جانشین جواد نکونام شود، باید یک مربی خوب و درجه اول خارجی بر روی نیمکت استقلال بنشیند که حال این تیم را خوب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha