محمدفراتی روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون با برنامه ریزی صورت گرفته، توسط گروههای ویژه کار با خطوط برقدار، پنج هزار نقطه کار شناسایی شد که تعداد سه هزارو ۹۶۶ اشکال فنی روی تجهیزات شبکه برق رفع شد و تجهیزات مورد تعویض قرار گرفت.
وی افزود: در مجموع برای عملیاتهای انجام شده، یک هزارو ۳۴۷ دستورکار فنی صادر و سه هزارو ۸۰۰ نفر ساعت نیروی تکنسین فنی برق به کار گرفته شده است.
فراتی با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان جز وظایف اصلی این شرکت است و مجموعه صنعت برق به صورت شبانه روزی تلاش میکند تا بتواند برق مطمئن و پایداری را برای شهروندان فراهم کند اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی هرچه مطلوبتر به مشترکین لازم است به صورت مستمر طول خطوط بازبینی شوند که در این راستا با برنامهریزی های فنی از سوی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ با انجام بازدیدهای میدانی به وسیله دستگاههای تخصصی، موارد مشکوک و معیوب ثبت اطلاعات میشوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: یکی از مهمترین عملیات های فنی روی شبکه ۱۱ و ۳۳ هزار ولت یا خطوط فشار متوسط، ترموویژن یا عملیات گرمانگاری است که به وسیله دوربینهای مجهز، اتصالات سست و یا نشتیهای جریانی روی برخی از تجهیزات شناسایی میشود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تامین برق در شرایط فعلی با توجه به ناترازیها ناشی از افزایش بار مصرف از سوی برخی مشترکین بی ملاحظه، حفاظت از شبکه را دچار مشکل کرده و امسال نیز به علت افزایش گرمای هوا وضعیت بسیار دشورای را داشتیم که با تلاش مجموعه صنعت برق و اجرای ۱۸۰ طرح ابلاغی از سوی وزارت نیرو توانستیم با کمترین میزان حادثه تابستان ۱۴۰۳ را پشت سر بگذاریم.
به گزارش ایرنا، کلانشهر اهواز با بیش از یک هزار و ۸۰۰ مشترک در بخش صنعت، یک هزارو ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.
نظر شما