۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85613857
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شکوه همدلی بین دانش آموزان همدانی

۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85613857
شکوه همدلی بین دانش آموزان همدانی

همدان- ایرنا- همزمان با بهار تعلیم و تربیت دانش آموزان همدانی در کنار سایر همکلاسی های خود در سراسر کشور درس مهرورزی آموختند و با کمک هر چند کوچک به همنوع همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن عاطفه ها در سال های اخیر در مدارس برگزار می شود و فرصتی مناسب برای مرور درس مهرورزی و همدلی دانش آموزانی است که با آغاز سال تحصیلی جدید در مسیر تعلیم و تربیت گام بر می دارند و نوع دوستی آنها را تقویت می کند.

«زنگ عاطفه‌ها» امروز سه شنبه (دهم مهر) بصورت سراسری در استان همدان با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری و بسیج نواخته شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری این رویداد بزرگ که از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و تامین بخشی از شهریه دانشجویان نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد و در این زمینه نیز به ولی‌نعمتان کمک می‌کنیم.

سید حسن نعمتی از تهیه و توزیع ۲۴۵ هزار پاکت در مدارس استان خبر داد و افزود: پویش مشق همدلی با شعار آینده ساز باشیم در مدارس با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه‌ انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم، تقویت فرهنگ همدلی و تامین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی در همدان اجرایی شد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: دفاتر ۱۷ گانه کمیته امداد، ۲۴۱ مرکز نیکوکاری، هزار و ۴۴۲ پایگاه در مدارس، ۶۹ پایگاه‌ در سطح شهر، مصلی و میادین در حال دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران استان هستند و همچنین این پایگاه ها در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برپا شده‌است.

شکوه همدلی بین دانش آموزان همدانی

نعمتی، کمک های جمع شده در سال گذشته را بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است و همچنین نیکوکاران عزیز می‌توانند با کد دستوری # ۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: مهمترین هدف زنگ عاطفه‌ها، نهادینه کردن فرهنگ انفاق در نسل جدید و کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت است و در صورت فقدان دانش آموزان نیازمند در مدارس اهداکننده کمک، همیاری‌ها به دیگر مدارس اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha