۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85613875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل اسکان ۲۵۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان قزوین

۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85613875
مشکل اسکان ۲۵۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان قزوین

قزوین - ایرنا - رییس اداره امور مالی، برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: ۲۵۰ دانشجو به علت کمبود خوابگاه با مشکل اسکان مواجه هستند و هم اکنون نیز از خوابگاه نمازخانه‌ دانشگاه به عنوان خوابگاه استفاده می‌کنند.

علی افشار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان قزوین امسال ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز دانشجو پذیرش کرده و میزبان دانشجویان استان های سراسر کشور می باشد که نیاز است تا به موضوع خوابگاه و اسکان آنها نیز توجه شود.

وی اضافه کرد: تخت‌ و تشک‌هایی برای دانشجویان خریداری و فراهم شده اما به دلیل نبودن جا و مکان قابل استفاده نیستند، در حالی که چندین مرتبه با استانداری قزوین و همچنین نمایندگان استان رایزنی صورت گرفته اما هنوز خوابگاه ویژه‌ای برای آنها فراهم نشده است.

افشار ادامه داد: با پافشاری وزارتخانه، دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش قزوین در نهایت طبقه سوم خانه معلم نواب را در اختیار دانشجویان قرار داده که البته این مکان تنها ظرفیت اسکان ۸۰ دانشجو را دارد و قول هایی هم داده شده تا طبقه دوم را نیز در اختیار دانشگاه قرار دهند، اما این نیز کافی نبوده و نیاز دانشجویان را رفع نمی کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: دانشجویانی که از شهرستان‌های آوج و بویین زهرا و همچنین از بخش رودبار الموت به دانشگاه می آیند، به دلیل اینکه بومی بودن اسکان داده نمی شوند و در اولویت قرار ندارند، اما اگر فضا برای اسکان باشد آنها را نیز ساماندهی خواهیم کرد تا از رفت و آمد طولانی مدت آنها جلوگیری شود.

رییس اداره امور مالی، برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان استان قزوین خاطرنشان کرد: از سازمان برنامه و بودجه استان و مسوولان ذیربط درخواست داریم تا هر چه زودتر برای اسکان دانشجویان حمایت لازم را به عمل بیاروند تا با

چاره اندیشی و برنامه ریزی کاری کنند تا بیشتر از اینها شرمنده این دانشجویان نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha