۱۰ مدال ثمره حضور ورزشکاران گیلانی در مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان

رشت - ایرنا - رئیس هیات بدنسای و پرورش اندام گیلان گفت: درخشش ورزشکاران این استان درمسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان که منجر به کسب ۱۰ مدال شد،قابل تحسین است.

حمیدرضا میرزاهد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۳ ورزشکار به همراه ۲ مربی از استان گیلان در قالب تیم ملی ایران در مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان که در جزیره کیش برگزار شد، حضور یافتند که سرانجام این ورزشکاران موفق به کسب یک مدال طلا، چهار نقره و پنج مدال برنز شدند.

وی افزود: در جریان این رقابتها که با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه یافت، امیرحسین مسیبی ورزشکار شایسته استان گیلان موفق شد با اقتدار، مدال طلا و عنوان قهرمانی رشته فیزیک کلاسیک قهرمانی جهان را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: همچنین شهروز سمیعی ورزشکار باسابقه و زبده استان گیلان نیز مدال نقره این دوره از رقابتها را بر گردن آویخت؛ ضمن اینکه حسن نوردی با درخشش خود توانست ۲ مدال نقره و یک مدال برنز رقابتهای پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان را تصاحب کند.

رئیس هیات بدسازی و پرورش اندام گیلان اضافه کرد: مسعود ماشین‌چی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان نیز، مدال نقره را کسب کرد؛ ضمن اینکه مصطفی عزتی‌فر هم توانست مدال برنز رشته فیتنس را در ۲ بخش چلنج و استایل تصاحب کند.

میرزاهد بیان کرد: مهدی ولی‌زاده و مهرداد علیزاده دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات نیز، موفق به کسب مدال برنز رشته بیلدینگ و حسین یمینی هم مدال برنز رشته فیزیک را برای ایران و استان گیلان به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بابک مدنی مقام ششم رشته بیلدینگ، امیرحسام اکبری‌مقام عنوان چهارم رشته فیزیک و شاهین اکبری دیگر ورزشکار گیلانی هم مقام ششم پارابیلدینگ جهانی را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات بدنسازی و پروش اندام گیلان، تلاش و موفقیت ورزشکاران این استان را بی نظیر عنوان و اظهار کرد: این موفقیت و کسب مدال جهانی در حالی رقم زده شد که آخرین مدال کسب شده توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات رسمی فدراسیون پرورش اندام مربوط به رقابتهای ۲۰۱۵ بود.

میرزاهد بیان کرد: اما در رقابتهای رسمی پرورش اندام و فیتنس قهرمانی ۲۰۲۴ جهان در جزیره کیش، ورزشکاران گیلانی ۱۰ مدال کسب کردند و امیدواریم که این موفقیت ورزشکاران گیلانی به همراه تیم ملی در سایر مسابقات نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای نخستین بار به میزبانی ایران در روزهای اخیر در جزیره کیش برگزار شد که در نهایت تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران با کسب ۵۱ طلا، ۵۲ نقره، ۵۰ برنز(مجموع ۱۵۳ مدال) قهرمان جهان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha