طلسم عجیب گاریدو در آسیا؛ سرمربی پرسپولیس راه بردن در قاره کهن را بلد نیست

تهران- ایرنا- سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان آمار عجیبی را در رقابت‌های آسیایی به ثبت رسانده است.

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت که شاگردان خوان کارلوس گاریدو خیلی زود موفق شدند توسط علی علیپور به گل برتری برسند و به نظر می‌رسید یک شب خاطرانگیز در انتظار سرخ‌پوشان باشد اما در پایان تیم ازبکستانی موفق شد گل خورده را جبران کند و با متوقف کردن پرسپولیس، یک امتیاز ارزشمند را با خود از تهران به تاشکند ببرد.

نکته مورد توجه در خصوص تساوی شب گذشته پرسپولیس برابر حریف ازبکستانی، ناکامی سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان در کسب پیروزی در این مسابقات است. گاریدو که در قدم اول با پرسپولیس در آسیا مقابل الاهلی شکست خورد پیش از این با العین امارات نیز در سال ۲۰۱۹ سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته که حاصل آن ۴ باخت و ۲ تساوی بوده است. این مربی اسپانیایی در این رقابت‌ها نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

گاریدو که تاکنون تجربه حضور در ۸ دیدار آسیایی در کارنامه خود به عنوان سرمربی داشته هرگز نتوانسته در این رقابت‌ها به پیروزی برسد. حاصل کار این سرمربی اسپانیایی تا به این لحظه ۳ تساوی و ۵ شکسته بوده و وی امیدوار است که در این فصل رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به همراه پرسپولیس طلسم شکنی کرده و به برتری درست پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha