همایش کیفیت صنعت سیمان ایران در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه - ایرنا - همایش ۲ روزه کیفیت در صنعت سیمان با حضور مدیران کنترل کیفی کارخانه های تولیدی کشور به میزبانی شرکت سیمان مدلل کرمانشاه در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا در این همایش ۲ روزه که امروز چهارشنبه نیز ادامه دارد آخرین مطالعات ، تحقیقات و مقالات با هدف ارتقای کیفی تولید سیمان ایران بررسی می شود.

مدیر کنترل کیفی کارخانه سیمان مدلل در حاشیه برگزاری این همایش طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این همایش که حدود ۸۰ نفر از مدیران کنترل کیفی بیش از ۵۰ کارخانه سیمان کشور حضور دارند ۲۲ مقاله ارائه شده است.

حمیدرضا کرمی افزود: این همایش با وقفه ۱۳ ساله در صنعت سیمان کشور در بخش کنترل کیفیت، انرژی و تولید به ابتکار و میزبانی کارخانه سیمان مدلل کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در این همایش ۲۲ مقاله در مدت ۲ روز برگزاری همایش توسط شرکت کنندگان سراسر کشور با محوریت کیفیت سیمان و آزمون های واحدهای تولیدی در این حوزه ارائه خواهد شد که در پایان نیز آثار برتر معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد.

همایش کیفیت صنعت سیمان ایران در کرمانشاه برگزار شد

مدیر کنترل کیفی کارخانه سیمان مدلل کرمانشاه هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی و تعامل با مدیران کنترل کیفیت و آزمایشگاه های کنترل کیفی در کنار نشان دادن توان تولید و نظارت این کارخانه و معرفی شهر کرمانشاه و جاذبه های آن برای شرکت کنندگان عنوان کرد.

کرمی از کارخانه سیمان مدلل به عنوان یکی از واحدهای پیشرو در حوزه صنعت سیمان یاد کرد و گفت: این واحد تولیدی در حال حاضر جزو کارخانه های برتر تولید سیمان در ۲ حوزه صنعت سبز و کیفیت برتر در کشور بشمار می رود.

همایش کیفیت صنعت سیمان ایران در کرمانشاه برگزار شد

وی با بیان اینکه این کارخانه با سرمایه گذاری در استفاده از فیلتراسیون های پیشرفته توانسته است استانداردهای زیست محیطی را بخوبی رعایت کند افزود: کارخانه مدلل چه در بعد استخراج در معدن، تولید گازهای گلخانه ای و آلایندگی جزو صنایع پاک و برتر کشور به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha