اسکوچیچ: هیچ مشکلی برای بازی نماینده هند در ایران وجود ندارد

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هیچ مشکلی برای انجام بازی « موهون باگان هند » با تراکتور تبریز در ایران وجود ندارد و در حال حاضر ۲ تیم خارجی در تهران و اصفهان هستند.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم که تیم هندی به چه دلیل به ایران نیامده است دوست دارم این تیم خودش را تا فردا به محل مسابقه برساند و بازی انجام شود تا خدشه ای به اعتبار لیگ قهرمانان آسیا وارد نشود.

وی با بیان اینکه اهداف بزرگی با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا دارد، گفت: رقابت های آسیایی این شانس را برای تراکتور فراهم کرده که خودش را در سطح بالاتری از رقابت ها نشان دهد و ما از هر نظر برای این بازی آماده هستیم.

اسکوچیچ ادامه داد: به طور قطع، این شرایط برای تیم ما نیز مشکل ساز است چون نمی دانیم که بازی برگزار می شود یا نه و در روند آماده سازی تیم ما برای بازی بعدی نیز تاثیرگذار است.

وی درباره شناختش از تیم موهون باگان هندوستان، بیان کرد: تیم حریف را به خوبی می‌شناسیم بازی‌های آنان را دیده‌ایم و انتظار بازی خوبی برای فردا داشتیم و می‌خواستیم با بهره گیری از امتیاز میزبانی یک پیروزی خوب را با هواداران جشن بگیریم.

اسکوچیچ درباره قوانین حاکم بر حضور نیافتن تیم حریف، ادامه داد: قانون وجود دارد و تصمیم گیرنده من نیستم و فقط برای مربیگری اینجا هستم.

وی درباره ترکیب تیمش برای بازی فردا، گفت: هنوز در خصوص ترکیب بازی فردا به جمع‌بندی کامل نرسیده‌ام منتظر تعیین تکلیف بازی هستیم تا برای روند تمرینات برنامه‌ریزی کنم و مطمئن هستم کسانی که بازی کنند، تلاش خواهند کرد تا بهترین نمایش را داشته باشند.

سرمربی تراکتور در رابطه با دلایل استفاده نکردن از بازیکنانش به صورت چرخشی، توضیح داد: براساس شرایط هر بازی در خصوص ترکیب تیم تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در مورد برنامه‌ریزی فشرده مسابقات لیگ و آسیا و تأثیر منفی آن روی تیم، بیان کرد: به طور قطع مشکل ایجاد می کند اما اجتناب ناپذیر است و ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای مشکلات بگیریم و زمان‌بندی تمرینات برای آماده نگه داشتن و جلوگیری از مصدومیت مهم است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه ۱۱ مهرماه جاری میزبان موهون باگان هند است اما تیم مهمان تا این لحظه وارد تبریز نشده و در جلسه هماهنگی نیز که صبح امروز با حضور نمایندگان afc برگزار شد حضور نداشت.

تراکتور با سه امتیازی که در بازی نخست مقابل الوکره قطر کسب کرده صدر نشین گروه A این مسابقات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha