برتری قاطع پوهانگ مقابل قهرمان چین؛ نماینده ژاپن در خانه شکست خورد

تهران- ایرنا- هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان در منطقه شرق آسیا با برتری قاطع پوهانگ کره‌جنوبی و شکست نماینده ژاپن آغاز شد.

به گزارش ایرنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در منطقه شرق، ظهر امروز سه‌شنبه با برگزاری دو بازی آغاز شد.

تیم کاوازاکی ژاپن در ورزشگاه خانگی خود در شرایطی به مصاف گوانگژو اف‌سی چین رفت که در بازی نخست خود با تک گل مارسینو موفق شده بود، اولسان هیوندای را شکست دهد. در آن‌سو نیز گوانگژو در یک بازی عجیب موفق شد با نتیجه ۷ بر سه دیگر نماینده ژاپن یعنی یوکوهاما شکست دهد.

در دیدار امروز و در دقیقه ۲۱، آسانی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را وارد دروازه کاوازاکی کند تا تیم چینی از میزبان خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری یک گله گوانگژو پایان یافت. تلاش تیم میزبان برای جبران نتیجه راه به جایی نبرد تا در پایان گوانگژو با نتیجه یک بر صفر تیم میزبان را شکست دهد.

برتری قاطع پوهانگ مقابل قهرمان چین؛ نماینده ژاپن در خانه شکست خورد

در دیگر بازی نیز پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی در خانه به مصاف دیگر نماینده چین یعنی شانگهای پورت رفت. نیمه نخست این بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا دو تیم راهی رختکن شوند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم تیم میزبان توسط واندرسون دروازه حریف چینی را باز کرد. دقیقه ۶۵، هونگ یون سانگ روی پاس خورخه تکسیرا موفق شد برای دومین بار دروازه شانگهای را باز کند. در ادامه در دقیقه ۷۲ هان چان هی برای سومین دروازه تیم چینی را باز کرد تا در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود پوهانگ استیلرز خاتمه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha