حذف زواید فیزیکی بزرگراه آزادگان پایتخت/ ترافیک شهرک بوعلی ساماندهی شد

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: زواید فیزیکی در شرق به غرب بزرگراه آزادگان به منظور افزایش امنیت تردد خودروها و عملکرد مطلوب‌تر خودروهای مکانیزه رفت و روب در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، مهدی احمد مهرابی روز سه‌شنبه با اشاره به درخواست پلیس راهور درباره حذف زواید فیزیکی در بزرگراه آزادگان اظهار کرد: به منظور بالا بردن امنیت تردد خودروها، آراستگی، نظم و زیبایی منظر شهری با همکاری عوامل ۱۳۷ نواحی پنجگانه با کَف‌بر کردن پایه های گاردریل بجا مانده انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه حذف زواید فیزیکی در سایر شریان‌های بزرگراهی نیز اجرایی خواهد شد ادامه داد: این اقدام به منظور افزایش عملکرد جاروب بزرگراهی، حذف استفاده از نیروی کارگری برای رفت و روب، نظافت و کاهش تصادف احتمالی اجرا می‌شود.

احمد مهرابی حذف زواید بر روی جداره‌های شهری، جمع‌آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و سایبان اصناف به منظور داشتن سیمای شهری زیبا را از دیگر اقدامات مستمر حوزه خدمات شهری برشمرد.

حذف زواید فیزیکی بزرگراه آزادگان پایتخت/ ترافیک شهرک بوعلی ساماندهی شد

ساماندهی ترافیکی شهرک بوعلی سعادت‌آباد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران از ساماندهی ترافیکی شهرک بوعلی سعادت‌آباد با اجرای عملیات اصلاح هندسی و کانالیزه کردن حرکت خودروها در بلوار شهید ذبیحی و خیابان بیدار خبر داد و گفت: ورودی و خروجی بلوار شهید ذبیحی و خیابان بیدار به دلیل شیب تند و همچنین زاویه غیر استاندارد، با مشکل تداخل حرکتی و نامنظمی در تردد وسایل نقلیه مواجه بود.

محمدحسین کریمی عدم دید مناسب رانندگان و کاهش ایمنی را از دیگر مشکلات ترافیکی در این معابر شهری برشمرد و اظهار کرد: این مشکلات ترافیکی درزمان بارندگی به شدت بیشتر شده و نارضایتی شهروندان را موجب می‌شود.

وی گفت: با اجرای عملیات اصلاح هندسی، تقاطع خیابان بیدار و بلوار شهید ذبیحی به نقطه همسطح با شیب کمتر انتقال داده شد و با اجرای این طرح ترافیکی ضمن کانالیزه شدن حرکت‌های عبوری خودروها و رفع گره ترافیکی، ورودی و خروجی ایمن‌سازی شد.

حذف زواید فیزیکی بزرگراه آزادگان پایتخت/ ترافیک شهرک بوعلی ساماندهی شد

تولید نماهنگ ایستاده‌ایم

براساس اعلام شهرداری منطقه۱۳، همزمان با شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین، نماهنگ تولیدی «ایستاده‌ایم» منتشر می‌شود. این نماهنگ با هدف اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، ایستادگی و شهادت در جامعه تولید شده است.

همزمان با شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان، ویدئو کلیپ تولیدی روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ با عنوان «ایستاده ایم» و با موضوع ایستادگی، شهادت، ایثار، دفاع مقدس و پیشرفت تولید شده است. این نماهنگ با صدا و آهنگسازی بابک زارعی از کارکنان شهرداری منطقه۱۳ و شعر سیدمحمدجواد میرسیفی با عنوان چهل بهار در فضای محدوده این منطقه، مقبره شهدای گمنام و سایر تصاویر و اماکن تهیه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha