آغاز عرضه ۳ هزار تن گوگرد در رینگ داخلی بورس کالا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران گفت: عرضه ۳ هزار تن گوگرد کلوخه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در پی تکمیل فرایندپذیرش گوگرد در بورس کالای ایران، در رینگ داخلی بورس آغاز شد.

به گزارش ایرنا از شرکت ملی گاز ایران، شهرام اسدپور ادامه داد: این اقدام دیروز دوشنبه بر اساس تازه‌ترین دستور عمل‌های شرکت بورس کالای ایران، با همکاری بین شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و توسط شرکت بازرگانی گاز ایران صورت گرفت.

وی افزود: این اقدام پس از طی مراحل قانونی و تکمیل مستندات پذیرش آغاز شد.

به گفته مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران، با توجه‌ به اهمیت اقتصادی و صنعتی گوگرد، عرضه این محصول در بورس کالا به‌ منظور شفافیت بازار، کشف قیمت‌ های رقابتی و دسترسی آسان صنایع به این ماده اولیه، ارزشمند محسوب شده و امید است با این اقدام، ضمن بازاریابی و فروش محصولات پالایشگاهی مانند گوگرد، موجبات تأمین سهم قابل‌ توجهی از نیاز بازار گوگرد کشور در بورس کالا و توسعه صنایع مرتبط نیز فراهم شود.

شرکت بازرگانی گاز ایران همسو با مأموریت‌های محوله از سوی شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان عرضه‌کننده گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، در بورس کالای ایران معرفی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha