۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85614437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"ورزش رایگان برای همه" در دزفول

۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۰
کد خبر: 85614437
"ورزش رایگان برای همه" در دزفول

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: طرح " ورزش رایگان برای همه" در راستای سلامتی شهروندان در دزفول اجرا شد.

خادمعلی تهذیبی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اداره ورزش و جوانان دزفول در راستای حفظ سلامت شهروندان این طرح را اجرا و حرکات کششی و نرمشی که برای سلامتی بدن نیاز است را با توجه به سن، جنسیت و شرایط بدنی افراد به صورت رایگان ارائه خواهد کرد.
وی اظهارکرد: ورزش رایگان برای همه در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت هشت تا ۹ صبح در سالن ورزشی شهدا واقع در خیابان ۴۵ متری برای بانوان و ۹ تا ۱۰ برای آقایان به صورت رایگان انجام می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: اداره ورزش و جوانان دزفول آمادگی دارد درصورت همکاری شهرداری، این طرح را برای بانوان و آقایان در بوستان‌های ساحلی، دووه و علی کله نیز اجرا کند زیرا شهر سالم توسط شهروندان سالم ساخته می‌شود.
وی افزود: هیات ورزش‌های همگانی دزفول آمادگی دارد این طرح را برای ادارات و نهادهایی که سالن ورزشی دارند نیز اجرا کند تا سلامت کارکنان ادارات حفظ شود.
تهذیبی درخصوص ورزش شنا نیز اظهارکرد: اداره ورزش و جوانان دزفول با محوریت مدیر استخر اکسیژن به عنوان خیر ورزشی آمادگی دارد در راستای ایمن‌سازی و آموزش بهینه شنا برای جلوگیری از خطرات احتمالی، در صورتی که اداره آموزش و پرورش ایاب و ذهاب دانش آموزان را به استخر تقبل کند استخر و آموزش شنا را به دانش آموزان به صورت رایگان ارائه دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha