ابعاد حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در حال بررسی است

زاهدان - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بررسی همه جانبه ابعاد حادثه تروریستی در استان در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا مرحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قبل از ظهر در شهرستان نیک شهر شهر بنت مراسم در یک مدرسه دخترانه جشن عاطفه ها برگزار شده بود که متاسفانه یک گروه از اشرار مسلح به محل حمله می کنند.

وی ادامه داد: در این اقدام ناجوانمردانه پرویز کدخدایی فرمانده بسیج بخش بنت شهرستان نیکشهر، یوسف شیرانی کارمند آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر بنت، سیدجواد ساداتی سرباز وظیفه و مجیب بلوچی شهروند نیکشهری به شهادت رسیدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: افراد مسلح بعد از این اقدام ناجوانمردانه محل را ترک کردند اکنون تحقیقات طبق دستور وزیر کشور و استاندار این استان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال انجام است تا به زودی این افراد دستگیر شوند.

به گزارش ایرنا، در حادثه تیراندازی، تروریست‌ها در مقابل مدرسه‌ای در نیکشهر که جشن عاطفه‌ها در آن برگزار شده بود،مجیب بلوچی، یوسف شیرانی، جواد ساداتی و پرویز کدخدایی به شهادت رسیدند.

این حادثه تروریستی ساعاتی قبل بر اثر تیراندازی از سوی سرنشینان یک خودروی پژو به‌ سمت افرادی که در جشن عاطفه‌ها در مدرسه محسنی شیخان بنت شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، رخ داد.

پرویز کدخدایی فرمانده بسیج بخش بنت شهرستان نیکشهر، یوسف شیرانی کارمند آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر بنت، سیدجواد ساداتی سرباز وظیفه و مجیب بلوچی شهروند نیکشهری در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

بخش بنت با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت، ۱۰۰ روستا و پارچه آبادی و سه دهستان دستکردف توتان و مهمدان در ۸۰ کیلومتری غرب نیکشهر واقع شده است.

در حادثه حمله به خودروهای هنگ مرزی جکیگور نیز ۲ مرزبان شهید شدند. همچنین در حادثه تیراندازی به سمت ماموران در محور جکیگور راسک ٢ نفر مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha