راهکارهای حل ناترازی انرژی با حضور وزیر نفت بررسی شد

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: راهکارهای حل ناترازی انرژی، تامین مالی صادرات محور، بهینه سازی مصرف سوخت و ایجاد بازار بهینه سازی از جمله محورهای مطرح شده با حضور وزیر نفت در نشست کمیسیون بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، فاطمه مقصودی در توضیح جلسه عصر سه شنبه ۱۰ مهر 1403 کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران افزود: در این نشست وزیر نفت در کمیسیون حاضر شد و درباره چارچوب ها و راهکارهای حل ناترازی انرژی دیدگاه های خود را بیان کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نظرات اعضای کمیسیون که درباره مشکلات ناترازی انرژی در نقاط کشور، افزود: تامین منابع صنایع انرژی، افزایش تولید انرژی، تامین مالی صادرات محور، بهینه سازی مصرف سوخت، جلوگیری از تشدید ناترازی، ایجاد بازار بهینه سازی، سیاست‌های قیمتی و حذف یارانه و انتقال آن به انتهای زنجیره از جمله دغدغه ها و نظرات طرح شده توسط نمایندگان در این نشست بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان در این جلسه در رابطه با ایجاد ساختار متمرکز بهینه سازی، مدیریت انرژی، ذخیره سازی گاز طبیعی و رصد پایش انرژی مطالبی را عنوان کرده و وزیر نفت نیز به سوالات پاسخ داد و نمایندگان از پاسخ وزیر قانع شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha