ایران با حمله موشکی به اسرائیل، اقتدار نظامی خود را به رخ جهانیان کشید

گنبدکاووس- ایرنا- روحانی اهل سنت گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش با حمله موشکی به سمت رژیم غاصب صهیونیستی، اقتدار نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

آخوند ابوبکر خوجملی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حملات موشکی امشب ایران به اسرائیل در راستای انتقام و خونخواهی که رهبر معظم انقلاب هنگام ترور شهید اسماعیل هینه فرموده بودند، عملی شد.

وی افزود: امشب موجی از شادی در میان مردم ایران اسلامی اعم از اهل سنت و تشیع ایجاد شد و بسیاری از مردان و زنان و حتی کودکان با حضور در خیابان‌ها این خوشحالی را ابراز کردند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت گفت: انشالله این حمله موشکی مایع خوشحالی ارواح مطهر شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله و دیگرانی باشد که در طول این چند مدت خودشان را در راه غزه و آزادی قدس شریف فدای مقابله با وحشی‌گری رژیم صهیونیستی کردند.

آخوند خوجملی ابراز امیدواری کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از این حرکت ایران درس بگیرد چرا که اگر باز هم یک اقدام احمقانه‌ دیگری مرتکب شود به طور قطع ضربات بعدی جمهوری اسلامی ایران و سپاه دردناک‌تر و قدرتمندتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha