حمایت مردم بیرجند از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم

بیرجند - ایرنا - جمعی از مردم بیرجند در پی پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی با تجمع در میدان ابوذر از این اقدام قاطعانه حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قشرهای مختلف مردم شامگاه سه شنبه با حضور در میدان ابوذر شهر بیرجند از عملیات موشکی سپاه در قلب سرزمین‌های اشغالی ابراز خوشحالی کردند همچنین معاونان سیاسی و اقتصادی استاندار و شماری از مسئولان نیز در جمع مردم حضور داشتند.

مردم دیار خاوران دقایقی پس از آغاز حمله موشکی ایران به تل آویو در پاسخ مشروع به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران، در میادین اصلی شهرها حضور یافتند و با سر دادن فریاد «الله اکبر» از این اقدام افتخارآمیز حمایت کردند.

مردم شهرهای مختلف خراسان جنوبی از جمله شهر بیرجند با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، عکس‌های شهدای قدس و مقاومت و با سر دادن شعارهای وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و پخش شیرینی از اقدام قاطعانه سبزپوشان سپاه و نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی علیه اشغالگران قدردانی کردند.

تجمع مردم در میدان ابوذر بیرجند تا لحظه انتشار این خبر ادامه دارد و اجتماع شادمانه و رژه خودرویی امشب در سایر شهرهای استان از جمله قاین، زیرکوه، فردوس، خوسف و عشق آباد نیز برگزار شد.

به گزارش ایرنا ساعتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha