ادعای آمریکا درباره نحوه دفاع از رژیم صهونیستی در مقابل موشک‌های ایران

تهران- ایرنا- شبکه ای. بی. سی نیوز سه‌شنبه به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که ایالات متحده از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله موشکی ایران دفاع کرده است.

به گزارش ایرنا، این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، ادعا کرد که تعدادی از این موشک‌ها را رهگیری کرده است، اما تعداد موشک‌های رهیگری‌شده مشخص نیست.

این مقام گفت: نیروهای آمریکایی در منطقه، مطابق تعهد آهنین خود برای حفاظت از امنیت اسرائیل، در حال دفاع از موشک‌های شلیک‌شده ایرانی به سمت اسرائیل هستند.

وی افزود: نیروهای ما آرایش و مواضع خود را برای ارائه حمایت دفاعی بیشتر از حفاظت از نیروهای ایالات متحده در منطقه حفظ می‌کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha