سرمربی تیم سپاهان: تمام تلاشمان را برای پیروزی در هر بازی به کار می‌گیریم

اصفهان-ایرنا- سرمربی سپاهان ایران گفت: تمام تلاشمان را در همه رقابت‌ها برای برد و پیروزی به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس سه شنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های«سپاهان ایران» و «استقلال تاجیکستان» در چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان افزود: بازی خوبی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی با قدردانی از «برایان دابو» که بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد ادامه داد: این بازیکن کیفیت خوبی در شوت زدن دارد و همیشه برای شوتد زدن در بازی به او تاکید داشتیم اما انجام نمی‌داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران اضافه کرد: خوشحالم که امروز « دابو » را اینطور می‌بینم.

وی با بیان اینکه برای این بازی آماده بودیم اظهار داشت: هر روز در حال بهتر شدن هستیم و برای گرفتن نتیجه خوب کار می‌کنیم.

مورایس خاطرنشان کرد:ما نسبت به بازخوردهایی که از بازیکنان می‌گیریم بازی می‌کنیم.

وی بیان کرد: بعضی بازیکنان هنوز بطور کامل آماده نیستند و سعی می‌کنیم که از بازیکنان آماده تر در زمین بازی استفاده نماییم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه خیلی خوشحالیم و تمام تلاشمان را برای خوشحال بودن می‌کنیم، گفت: این ذهنیت را باید در تیم افزایش دهیم که در فاز هجومی بهتر بازی کنیم.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان نیز در این نشست اظهار داشت :برای ما قابل درک است که حضور در ورزشگاه فولادشهر برای هواداران و تماشاگران سخت است اما حمایت حداکثری را از هواداران می‌خواهیم.

برایان دابو با قدردانی از هوادارانی که برای این بازی در ورزشگاه فولادشهر حاضر شدند افزود:امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم در ورزشگاه نقش جهان بازی کنیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری چهار بر صفر تیم سپاهان همراه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha