وزیر سابق خارجه پاکستان: صبر ایران دربرابر قلدری های نتانیاهو حدی دارد

اسلام‌آباد - ایرنا - نماینده مجلس پاکستان و وزیر سابق امور خارجه این کشور در واکنش به موشک باران سپاه پاسداران به قلب سرزمین‌های اشغالی گفت: صبر جمهوری اسلامی ایران حدی دارد و اکنون ما شاهد پاسخ به اقدامات جنگ طلبانه نتانیاهو و قلدری وی هستیم.

به گزارش سه‌شنبه شب خبرنگار ایرنا، خانم حنا ربانی طی یک گفت وگوی تلویزیونی در اسلام‌آباد ساعاتی پس از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی فلسطین اظهار کرد: دنیا شاهد افسارگسیخته شدن اسرائیل و اقدامات تهاجمی نتانیاهو است، شخصی که برای حیات سیاسی خود دست به قتل عام از غزه، بیروت تا یمن زده است.

وی افزود: پس از ترور اسماعیل هنیه در سرزمین‌ ایران ما شاهد خویشتنداری راهبردی مقامات این کشور بودیم حتی شاید کسی انتظار چنین صبر و تحملی از ایرانیان را نداشت اما این کشور زمانی تصمیم به عبور از صبر راهبردی خود گرفت که نتانیاهو تمام خطوط قرمز مثل ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را عبور کرد.

وزیر سابق خارجه پاکستان گفت: ما شاهد هستیم که چگونه نتانیاهو از هرگونه رفتار مسوولانه و اقدامات قانونی مبرا است و برای دستیابی به اهداف خود به قتل عام مردم غزه بسنده نکرد بلکه مشابه همین وحشیگری و بربریت را علیه مردم بی دفاع در لبنان و یمن بکار گرفت.

حنا ربانی تاکید کرد: نتانیاهو مانند یک قلدر رفتار می کند شخصی که تمامی قوانین بین الملل و منشور سازمان ملل را زیر پا گذاشته و حتی مسوولان دیوان بین المللی دادگستری را نیز تروریسم خوانده است.

براساس این گزارش، بسیاری از اندیشمندان سیاسی و کارشناسان امنیتی در پاکستان ساعاتی پس از اعلام عملیات ایران در قلب اراضی اشغالی با حضور در برنامه‌های شبکه‌های خبری اقدام به تحلیل اوضاع خاورمیانه، راهبرد احتمالی ایران در صورت هرگونه واکنش نظامی صهیونیست‌ها و رویکرد آمریکا و متحدانش برای کنترل اسرائیل کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha