۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰
کد خبرنگار: 5670
کد خبر: 85614808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوددزنی راکتی آمریکا در عراق

۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰
کد خبر: 85614808
خوددزنی راکتی آمریکا در عراق

بغداد – ایرنا- در حمله راکتی مشکوک به یکی از پایگاه های نظامی آمریکا در عراق همزمان با حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، در عراق آن را نوعی خودزنی آمریکایی ها برای بهانه تراشی برای توجیه حملات بعدی خود دانستند.

به گزارش ایرنا، همزمان با حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، خبری در رسانه های عراق منتشر شد که حاکی از حملات موشکی به پایگاه «عین الاسد» آمریکا در غرب الانبار بود اما گروه های مقاومت اسلامی در عراق در سریعترین واکنش اعلام کردند که این حمله به پایگاه آمریکایی ها در این وقت به خصوص، شک برانگیز است.

هیات هماهنگی گروه های مقاومت اسلامی درعراق در بیانیه ای کوتاه خاطرنشان کردند که هیچ گونه حمله موشکی به پایگاه عین الاسد نداشته اند.

هیات هماهنگی گروه های مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است که هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد که آمریکا مدعی آن شده، شک برانگیز است و احتمالا توسط یکی از گروه های مرتبط با آمریکا صحنه سازی شده است.

در هفته های اخیر این دومین بار است که آمریکا با خودزنی ها و خیمه شب بازی های افتضاح آمیز می کوشد بهانه ای برای وارد کردن خود در درگیری بین نیروهای محور مقاومت و رژیم صهیونیستی بتراشد.

کتائب حزب الله عراق که از سرسخت ترین این گروه ها در مخالفت با حضور نیروهای امریکایی در عراق است، در حمله قبلی به پایگاه نیروهای آمریکایی در حومه فرودگاه بغداد همزمان با سفر «مسعود پزشکیان» رییس جمهور اسلامی ایران به بغداد در 21 شهریور ماه، طی بیانیه ای گفته بود که این حملات مشکوک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha