شادمانی مردم آذربایجان‌غربی از پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی +فیلم

ارومیه- ایرنا- مردم آذربایجان غربی همزمان با پاسخ موشکی قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی با برپایی آیین‌های خودجوش، ضمن حمایت از اقدام سپاه، ابراز شادمانی کردند.

به گزارش ایرنا، حضور در خیابان ها با پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان، سیگنال های ممتد و هماهنگ خودرویی، پخش کردن سرودهای حماسی از ضبط خودروها و تلویزیون مغازه ها و البته برپایی تجمع ها در نقاط مختلف شهرها از جمله جلوه های شادی مردم آذربایجان غربی در سه شنبه شب و همچنین حمایت از اقدام غرور انگیز سبزپوشان سپاه بود.

در شهر ارومیه نیز مردم این شهر در تجمعی خودجوش، در میدان انقلاب گردهم آمدند و ابراز شادی کردند.

مردم حاضر در این آیین خودجوش که مردان و زنان و کودکان، پیر و جوان در بین آنان حضور داشت، تصاویر رهبر معظم انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر دست داشتند.

علاوه بر پخش‌ سرودهای انقلابی، مردم حاضر شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، سپاه پاسداران حمایتت می کنیم و حیدر حیدر یا صهیون، جیش محمد قادمون سر می دادند.

عده‌ای از شهروندان نیز با پخش شیرینی و همچنین تعداد زیادی از مردم حاضر با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شادی خود را ابراز کردند.

گزارش خبرنگار ایرنا در پی تداوم شرارت‌های ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی و در راستای تصحیح سوء برداشت سران این رژیم تروریست و کودک کش از قدرت و اراده ایران در دفاع از منافع مشروع خود، ساعتی قبل جمهوری اسلامی با صدها موشک سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله قرار داد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه ای خطاب به ملت ایران اعلام کرد: "فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

بر اساس این اطلاعیه علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد ۹۰درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha