تخصیص ۱۳۰میلیارد تومان به محورهای شریانی کازرون فارس + فیلم

شیراز - ایرنا - سرپرست اداره راه و حمل نقل جاده‌ای کازرون اعلام کرد: ۱۳۰ میلیارد تومان به تعریض و آسفالت محورهای شریانی این شهرستان اختصاص یافت.

سید اکبرمنصوریان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای مواصلاتی شهرستان کازرون که از محورهای ترانزیتی محسوب می‌شود، به دلیل قرارگرفتن در مسیر جنوب به شمال کشور از ترافیک سنگینی برخوردار است و کوهستانی بودن این محورها تصادفات منجر به فوت و جرحی بسیاری را به دنبال داشته و بر همین اساس اقدامات ایمن‌سازی این محورها در اولویت نخست قرار گرفته است.

تخصیص ۱۳۰میلیارد تومان به محورهای شریانی کازرون فارس + فیلم

سرپرست اداره راه و حمل نقل جاده‌ای کازرون ادامه داد: تعریض، شانه‌سازی و حذف ۶ قوس خطرناک در محور کازرون به شیراز، کازرون به کنارتخته و محور بوشهر به کازرون، روکش آسفالت محور کازرون به دشت ارژن، نصب ۴۰۰ علایم اخطاری در محورهای اصلی با هدف ایمن‌سازی از مهمترین اقداماتی هستند که تاکنون انجام شده است.

او که معتقد است تاکنون ۹۰درصد تقاطع بین جاده‌ای با نصب برج نور، ایمن‌سازی شده، گفت: سه کیلومتر از محور کازرون دشت ارژن در نقاط کوهستانی و مه‌گیر با نصب روشنایی خطی ایمن‌سازی شده و هشت کیلومتر دیگر از این محور با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان و با پیگیری نماینده مردم کازرون وکوهچنار و مسئولان استان مصوب شده که پس از تخصیص اعتبار تا پایان امسال به روشنایی خطی تجهیز خواهد شد.

تخصیص ۱۳۰میلیارد تومان به محورهای شریانی کازرون فارس + فیلم

به گفته سرپرست اداره راه و حمل نقل جاده‌ای کازرون روکش آسفالت محورکازرون به شیراز با اعتباری افزون بر۵۰ میلبارد تومان درحال اجراست.

کازرون از شهرستانهای ۳۷گانه فارس در ۱۴۳ کیلومتری شیراز مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha