کنعانی: صهیونیست‌ها بدانند ایران به آنچه می گوید، قاطعانه عمل می‌کند

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امورخارجه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطعانه عمل می‌کند.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، نوشت: مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران در مقابل متجاوزان متوهّم و خیره سر، قاطع و محکم عمل کردیم.

وی افزود: توانایی، شجاعت، قدرت و اقتدار دفاعی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در رأس آنها حکمت، درایت و صلابت فرماندهی معظم کل قوا، موجب فخر و اعتزاز همه ایرانیان است.

کنعانی خاطرنشان کرد: به ثبات و امنیت منطقه پایبندیم و در مقابل متجاوزان سخت عمل خواهیم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند.

کنعانی همچنین تصریح کرد: هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

وی بیان داشت: یکبار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد.

سخنگوی وزارت امورخارجه در انتها عنوان داشت: چهره آینده منطقه و غرب آسیا را صاحبان منطقه و ملت‌های اصیل و ریشه دار آن ترسیم خواهند کرد، نه اشغالگران و متجاوزان بی ریشه و بی هویت.

به گزارش ایرنا، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرار داد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha