خسارت ۸۹۰ میلیارد ریالی سیل به جاده‌های مازندران

ساری- ایرنا- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: سیلاب چند روزه اخیر ۸۹۰ میلیارد ریال به راه‌ها و ابنیه فنی این خطه از شمال کشور خسارت وارد کرد.

محسن محمد نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فروکش کردن سیلاب چند روزه اخیر در استان و بر اساس برآورد اولیه حجم خسارت به راه و ابنیه فنی استان ۸۹۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: راهداران اداره کل با ماشین آلات راهداری، بلافاصله پس از وقوع سیل در محل حوادث حضور داشتند و تحت هر شرایطی مسیر رابرای تردد کابران جاده‌ای مهیا کردند.

این مقام مسوول، در خصوص آسیب‌های وارده محورهای استان گفت: بیشترین خسارت وارد شده در محورها شامل انسداد دهانه آبروها و تخریب رادیه بریدها، آسیب به دیوارها، ورود واریزه ولای و ریزش سنگ بوده است.

خسارت ۸۹۰ میلیارد ریالی سیل به جاده‌های مازندران

محمدنژاد افزود: تلاش و حضور به موقع راهداران برای بازگشایی و ایمن سازی راه‌های مواصلاتی با توجه به حجم بالای کار ستودنی بود.

مسافران و رانندگان می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha