۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85615030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی خط تقویتی شبکه گاز بجنورد آغاز شد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی خط تقویتی گاز در بجنورد با تخصیص یکهزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

سید محمود هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خط تقویتی ۱۱ کیلومتری در ۱۰ محور شهر بجنورد اجرا می شود.

وی تصریح کرد: مشکلات ناشی از افت فشار گاز در فصول سرد سال با اجرای این طرح به حداقل خواهد رسید و شهروندان بجنوردی از خدمات بهتری برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی ادامه داد: این شرکت با تمام توان در تلاش است تا این طرح را در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفیت به انجام برساند.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۸۲ میلیون متر مکعب گاز نیمه نخست امسال در بخش های مختلف استان به مصرف رسید گفت: حجم گاز مصرفی در این بازه زمانی در بخش های خانگی و تجاری ۳۵۱ میلیون متر مکعب بود که این میزان افزایش پنج درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، جمعیت شهری تحت پوشش گاز در خراسان شمالی به ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی به ۹۹.۸ درصد افزایش یافته که در هر ۲ فاکتور بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و در حال حاضر ۲۵ شهر، ۷۶۴ روستا و یکهزار و ۶۹ واحد صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha