۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85615074
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - چهل و هشتمین دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شد.

معاون امور جوانان اداره ورزش گیلان در خصوص برپایی این دوره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دوره یادشده ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز ازدواج برپا شده است.

فیروز عزت دوست افزود: این دوره دانش افزایی برای گیلانیان به صورت حضوری و در سالن اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برپا شده و برای مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز ازدواج سایر استانها نیز به صورت وبینار برگزار می شود.

وی ادامه داد: ارتقاء دانش و مهارت مدیران، روانشناسان و مسئولان شاغل در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج خانواده، دستیابی به جدیدترین دستاوردهای علمی و تحقیقی و همچنین پاسخ به نیازهایی که افراد در ارتباط با حرفه خود پیوسته با آن روبرو هستند، از مهمترین اهداف برپایی این دوره دانش افزایی است.

وی ادامه داد: در این دوره مباحث علمی در حوزه روانشناسی و مشاوره با رویکرد توجه ویژه به مشکلات و موضوعات ازدواج و خانواده، کاهش طلاق، موضوع فرزندپروری، شناسایی آسیب‌های نوظهور، بررسی موضوعات بومی و منطقه‌ای و ایجاد وحدت رویه در برنامه‌های مراکز مشاوره ازدواج و خانواده عنوان می شود.

معاون امور جوانان اداره ورزش گیلان با اشاره به اینکه ۳۶ مرکز مشاوره ازدواج در این استان فعالیت دارند، بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره دانش افزایی به صورت فعالانه در فرآیند آموزش و افزایش مهارت شرکت می کنند.

عزت دوست خاطرنشان کرد: امیدواریم که با برپایی اینگونه دوره‌های دانش افزایی و تلاش مراکز مشاوره ازدواج در گیلان و همچنین سایر استانهای کشور، شاهد افزایش ازدواج در بین جوانان و از سوی دیگر شاهد کاهش آمار طلاق در جامعه باشیم.

چهل و هشتمین دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha