۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبر: 85615116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قالیباف: پرداخت مطالبات گندم‌کاران را پیگیری می‌کنیم

تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت مطالبات گندم کاران را پیگیری می کنیم که هر چه سریعتر اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز- چهارشنبه این مطلب را در پاسخ به تذکر نماینده خدابنده در خصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران بیان کرد و گفت: حدود ۴۰ همت از ۲۰۰ و اندی همت باقی مانده است که اعتباراتش مشخص شده است حتما پیگیری می‌کنیم که انجام شود.

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده  در تذکر شفاهی خطاب به رئیس مجلس گفت: آقای قالیباف وزارتخانه‌های مربوطه پول گندم‌کاران را پرداخت نکرده‌اند و سوخت ادوات کشاورزی را نمی‌دهند و کشاورزان در حالی با مشکل مواجه هستند که باید برای سال آینده در پاییز کشت کنند. تقاضا دارم دستور دهید تا مطالبات این قشر پرداخت شود.

تاکید قالیباف به حفظ نظم مجلس

قالیباف همچنین ضمن تاکید بر حفظ نظم جلسه مجلس گفت: حفظ نظم جلسه موضوع مهمی است نمایندگان باید بر صندلی‌های خود نشسته و ردیف جلو مربوط به نمایندگان دولت است منتها دیروز شاهد بی‌نظمی بودیم و من چندین بار تذکر دادم چهار یا پنج بار خواستم که نظم جلسه رعایت شود که اتفاقی رخ نداد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روز گذشته اسم احمدی لاشکی را بردم و از او خواستم که مجلس شورای اسلامی را ترک کند که از ایشان عذرخواهی می‌کنم. آقای احمدی لاشکی را قبل از آنکه به مجلس بیاید می‌شناختم انصافا در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی از افراد فعال بود و اکنون هم در کسوت معاونت پارلمانی وزارت آموزش و پرورش فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha