پنجمین کنفرانس شهر هوشمند تا ۱۵ مهر مقاله می‌پذیرد

تهران- ایرنا- پنجمین کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران از هفتم تا نهم آبان برگزار می‌شود و تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ مقاله می‌پذیرد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، محورهای اعلام شده کمیته علمی برای تدوین مقاله علمی در پنجمین کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند اقتصاد هوشمند، مردم هوشمند، حکمرانی هوشمند، زندگی هوشمند، محیط زیست هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، و تحول هوشمند. پدیدآوران باید نوشته خود را از طریق سایت کنفرانس شهر هوشمند ایران به نشانی smartcity.irandoc.ac.ir ارائه و پیش از آن«راهنمای نگارش و ارسال مقاله» در گزینه «مقالات» را مطالعه کنند. همچنین ۲۵ مهر داوری مقالات اعلام می‌شود.

پنجمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران که از هفتم تا نهم آبان‌ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، تلاش دارد تا فراهم‌آورنده بستر تعامل مناسب بین بازیگران شهر هوشمند، مدیران شهری، صنعتگران، اندیشمندان، و صاحب‌نظران و همچنین مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تکمیل پازل شهر هوشمند در کشور باشد.

شهر هوشمند به عنوان کلید دستیابی به جامعه هوشمند و توسعه پایدار قلمداد می‌شود. انتقال تجربیات جهانی و تبادل درس‌آموخته‌ها می‌تواند حرکت به سوی ایجاد شهرهای هوشمند را تسهیل و تسریع کند. این کنفرانس با برنامه‌های مختلف، با کیفیت با حضور اندیشمندان و دست اندرکاران داخلی و خارجی با هدف فراهم‌آوردن زمینه تعامل مناسب بین بازیگران شهر هوشمند، مدیران شهری، صنعتگران، اندیشمندان، و صاحب‌نظران و مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تکمیل پازل شهر هوشمند در کشور برگزار می‌شود.

دبیرخانه دائم کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برقرار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha