۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85615276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر در حال ساخت است

اصفهان- ایرنا- معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ۲ هزار و ۴۹۲ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهین شهر در دست احداث است.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه به نقل از حمیدرضا فلاح اضافه کرد: در زمان حاضر پروانه ساختمانی این واحدها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی با بیان تایید نهایی ۱۱ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر ادامه داد: برای تأمین بخشی از زمین مورد نیاز، طبق تفاهمنامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ۱۴۴ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در شاهین شهر اختصاص یافته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان افزود: این زمین در مجاور پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر قرار دارد و بخشی از پروژه ۲ هزار و۴۹۲ واحدی بخشی در این سایت واقع است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و هدف نهایی آن برای خانه‌دار شدن گروه متوسط و کم برخوردار جامعه تأکید کرد: سهم آورده متقاضیان از اساسی‌ترین پشتوانه‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده و پرداخت به موقع آن و اختصاص به موقع تسهیلات از سوی بانک‌ها، موجب تسریع در روند اجرایی طرح‌های حمایتی مسکن می‌شود.

به گزارش ایرنا، «نهضت ملی مسکن» طرح دولت سیزدهم برای خانه‌دار کردن مردم و سهم استان اصفهان در اجرای آن، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است.

اصفهان حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۹ شهرستان دارد و سومین استان پُرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

شهرستان شاهین‌شهر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

این شهرستان یکی از کانون‌های مهم جمعیتی اصفهان به‌شمار می‌رود که بخشی از سرریز جمعیت مرکز استان را در خود جای داده و از مهاجرپذیرترین شهرستان های استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha