۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85615337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۰ تن  پودر و اسید خوراکی قاچاق در البرز

۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85615337
کشف ۲۰ تن  پودر و اسید خوراکی  قاچاق در البرز

کرج  -ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۲۰ تن پودر و اسید ‏خوراکی قاچاق در یک انبار در شهر  هشتگرد  شهرستان ‏ساوجبلاغ خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار " حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهارکرد : این محموله توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ کشف شد.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار، مقدار ۲۰ تن و ۶۶۰ کیلو گرم انواع پور و اسید خوراکی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.
هداوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص بیان کرد:کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی استان از مردم خواست، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


دستگیری اعضای باند سارقان وسایل داخل خودرو با ۴۰ فقره سرقت ‏

کشف ۲۰ تن  پودر و اسید خوراکی  قاچاق در البرز

جانشین انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری سارق ‏محتویات داخل خودرو و یک مالخر اموال سرقتی با اعتراف به ۴۰ فقره ‏سرقت خبر داد.

سرهنگ " محمد نادربیگی " گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت خودرو مبنی بر اینکه سارق به عنوان مسافر سوار خودرو شده و راننده پس از طی نمودن مسیر و توقف اقدام به خرید از مغازه را داشته که سارق از این فرصت سوء استفاده کرده و پس از سرقت خودرو و متواری می شود که دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد : کارآگاهان با بررسی های تخصصی سرنخ های به دست آمده سرانجام هویت سارق و محل اختفای وی را شناسایی کردند.
نادربیگی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را به همراه تعدادی وسایل سرقتی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.
وی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه بیان کرد: مالخر اموال سرقتی نیز در اعتراف سارق دستگیر شده و متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۴۰ فقره سرقت محتویات و اموال داخل خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha