هرگونه تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک ایران با پاسخ محکم تر همراه شود

قم- ایرنا- آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیام قدردانی از حمله موشکی سپاه به رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد: به هر گونه تجاوز مجدد از طرف رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی پاسخ محکم‌تر از قبل داده شود.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است:‌ حملات گسترده نیروهای مسلح در شب گذشته برای دفاع از حقوق مشروع خود و پاسخ به تجاوزات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست موجب تقویت جبهه مقاومت و شادی دل ملت ایران گردید و عزّت نیروهای مسلح ما خصوصاً هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایان تر شد.

پیام حاکیست: اینجانب ضمن قدردانی از همه عزیزانی که در عملیات مقتدرانه شب گذشته نقش داشته‌اند، تاکید می‌کنم به هر گونه تجاوز مجدد از طرف رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی پاسخ محکم‌تر از قبل داده شود. از پروردگار متعال توفیق همگان را مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا ،‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha