۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85615394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع دانش‌آموزان ایلامی در حمایت از عملیات وعده صادق ۲

ایلام - ایرنا - دانش‌آموزان شهرستان ایلام با تجمع در مدرسه شهید حیدری ضممن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله و سرلشگر عباس نیلفروشان از اقدام نیروهای مسلح در عملیات موفقیت‌آمیز و مقتدرانه وعده صادق ۲ حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پی حملات وحشیانه رژیم تروریستی اسرائیل به جنوب لبنان و شهادت سید راه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، سرلشگر سرافراز سپاه اسلام شهید عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان حزب الله لبنان و در پی اجرای موفقیت آمیز و مقتدرانه عملیات وعده صادق ۲ توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه دانش آموزان مدرسه شهید حیدری شهر ایلام با برگزاری تجمع، ضمن گرامیداشت مقام والای شهدای محور مقاومت، اقدامات تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به غزه و جنوب لبنان و ترور رهبران مقاومت اسلامی لبنان را محکوم کردند.

دانش آموزان حاضر با سر دادن شعارهای انقلابی و اجرای برنامه های مناسبتی، حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح کشورمان در ارتباط با پاسخ مقتدرانه موشکی شب گذشته به رژیم غاصب اسرائیل و نابودی بخش عظیمی از تأسیسات و زیرساخت های نظامی این رژیم کودک کش را اعلام کردند.

دانش‌آموزان و فرهنگیان در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه، از عملیات غرور آفرین" وعده صادق ۲ " اعلام حمایت کردند.

استان ایلام بیش از ۱۱۰ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha