«آغاز نصرالله» آیینی از نوع بصیرت و آگاهی‌بخشی است

کرمان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ «آغاز نصرالله» با بقیه زنگ‌هایی که در مدارس داریم، متفاوت است، زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ استکبارستیزی و زنگ انقلاب را در برنامه سال تحصیلی داریم اما زنگی که امروز به صدا درآمد از نوع بصیرت، آگاهی‌بخشی و محتوایی برای دانش‌آموزان است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی روز چهارشنبه در آیین نواختنه شدن زنگ «آغاز نصرالله» در مدارس استان کرمان با بیان اینکه سید حسن نصرالله همواره شهادت را به عنوان مرحله‌ای در مسیر رسیدن به ظهور و تحقق وعده الهی می‌دید، افزود: او اعتقاد داشت که هر قطره خون شهیدان مقاومت، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و برپایی عدالت جهانی است.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله، رهبر شجاع و الهام‌بخش حزب‌الله لبنان، که نماد مقاومت در برابر ظلم و استبداد رژیم صهیونیستی و حامیان جهانی آن، به‌ویژه آمریکا بود، در جنایتی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: این جنایت بزدلانه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه چراغی روشن برای ادامه مسیر مبارزه تا آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن در هر شرایطی دشمن است و ضربه خودش را می زند، گفت: مماشات با دشمن پذیرفتنی نیست.

رضایی با تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲، تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

«آغاز نصرالله» آیینی از نوع بصیرت و آگاهی‌بخشی است
آیین نواختن زنگ «آغاز نصرالله» در مدارس کرمان

حمایت گسترده مردم ایران از عملیات وعده صادق ۲، قوت قلبی برای سپاه پاسداران است

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان نیز در این مراسم افزود: حمایت گسترده مردم ایران اسلامی از عملیات وعده صادق ۲ قوت قلبی برای دلاور مردان سپاه پاسداران در راستای حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم و ظالم است.

محمد علیرضایی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و معاون عملیات سپاه و تبریک عملیات وعده صادق ۲ خاطر نشان کرد: سپاه قهرمان در دفاع از مردم مظلوم آماده و برای مبارزه با ظلم و ستم در تمام دنیا حاضر است.

وی تصریح کرد: مبارزه حق علیه باطل در تمام دوران بوده و مبارزه با ستمگری بر اساس روایت آموزه های دینی پیروزی و موفقیت است که پاداش معنوی ارزنده ای در پی دارد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان بیان کرد: افکار انقلابی مردم پشتوانه موشک های سپاه هستند و شادی امروز مردم، افتخار سپاه پاسداران و قوت قلبی برای مبارزه با ظلم و ستم در جهان است.

وی تاکید کرد: ارتش و سپاه پاسداران در هر شرایطی برای دفاع از مردم و آرمان های انقلاب آماده هستند.

علیرضایی گفت: بی‌شک شهادت سید حسن نصرالله این مرد مجاهد نستوه، ماهیت تروریستی و جنایت و تجاوزگری این رژیم حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین را نشان داد و این اقدام بزدلانه و تروریستی نه تنها ناقض اصول و قواعد حقوق بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد است بلکه تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و حتی بین‌المللی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در هر جایی که این رژیم کودک کش اقدامات وحشیانه و متجاوزانه‌ای را علیه ملت‌های مظلوم به ویژه فلسطین، غزه و جنوب لبنان قهرمان پرور انجام داده، دست پلید حامی و همدست خبیث او یعنی دولت جنایتکار آمریکا عیان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha