۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85615619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زنگ «آغاز نصرالله» در مدارس قشم نواخته شد

۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85615619
زنگ «آغاز نصرالله» در مدارس قشم نواخته شد

قشم - ایرنا - زنگ «آغاز نصرالله» امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور به منظور آشنایی دانش آموزان با جریان مقاومت و رهبران مقتدر آن در زنگ اول کلاس های درس مدارس شهرستان مرزی قشم به صورت نمادین نواخته شد.

حسین رنجبر گلشواری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زنگ آغاز نصرالله، زنگی متفاوت، محتوایی و درسی است که معلمان در آن، درباره محتواهایی مرتبط با شهید سید حسن نصرالله و شهدای حادثه تروریستی لبنان و مسائل غزه برای دانش‌آموزان روشنگری می‌کنند.

وی ادامه داد: در این زنگ با روشنگری معلمان دانش آموزان قشمی با شخصیت های مهم رهبران جبهه مقاومت اسلامی و شهیدان شیخ احمد یاسین، سید عباس موسوی، فتحی شقاقی، عماد مغنیه، عبدالعزیز رنتیسی، ابومهدی المهندس و سرانجام چهره‌ برجسته‌ شهیدان مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی آشنا شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: هنگام نواختن این زنگ، دانش آموزان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان دادند و از رزمندگان دلیر اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح برای پاسخ مقتدرانه موشکی به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس قدردانی کردند.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: اختصاص ساعت درسی برای معرفی جنبه‌های شخصیتی شهید مقاومت با استفاده از محتواهای کانال آخراشه در شبکه شاد، اهتزاز پرچم حزب الله لبنان در مراسم صبحگاه مدارس، تجمع دانش آموزی اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، همخوانی سرودهای بارگذاری شده در کانال سرود ایران، معرفی پروفایل ساز با تصویر شهید سیدحسن نصرالله و نصب تمثال سید مقاومت در مدارس را از دیگر برنامه های این روزهای مدارس شهرستان مرزی قشم به مناسبت شهادت سید مقاومت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha