۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85615690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری : دفاع حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است

بوشهر- ایرنا- امام جمعه بوشهر و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق ضوابط بین‌المللی دفاع از خود حق مشروع جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در جلسه درس خارج فقه با تبریک عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ علیه اشغالگران قدس اظهار کرد: اگر رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل بخواهد کوچکترین تعرض به نظام جمهوری اسلامی ایران کند با چند برابر حجم حمله موشکی شب گذشته مواجه خواهد شد و تمامی منافع این رژیم در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی افزود: ایران همیشه آماده دفاع از خود با تمام قدرت است و هرگز اقدام اولیه به جنگ نخواهد کرد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از عملیات موفق وعده صادق ۲ تصریح کرد: اسرائیل جنایتکار اگر اقدامی کند، با پاسخ چند برابر از حجم حمله موشکی شب گذشته روبه‌رو خواهد شد.

صفایی بوشهری یادآور شد: عملیاتی که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام شد، پاسخی ابتدایی به چند جنایت رژیم اشغالگر در رابطه با ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ترور شهید هنیه و حمله به مستشاران نظامی ایران گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد پاسخ دهد، به چند برابر حجم تهاجم موشکی که به آن شده است، پاسخ خواهد داد.

وی ضمن اعلام حمایت از عملیات وعده صادق ۲ گفت: به مقام معظم رهبری این موضوع را عرضه می‌داریم که هر فرمانی که معظم‌له عنایت داشته باشند، با تمام وجود در خدمت هستیم و در خط مقدم این فرمان برای اجرا خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha